29 Mart 2013 Cuma

Shiseido | Dual Balancing Foundation (Spf 15)




Uzun zamandır almayı planladığım bir fondöten kendisi. Ama elimdeki ürünlerin bitmemesinden dolayı alamamıştım. Duyduğum kadarıyla  Shiseido markası ambalajlarında yenilik yapma yolunda, bu da demek oluyor ki birçok ürünü indirime girecek! Kızılay YKM mağazasında indirime girmiş birçok ürün vardı, bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Mesela bu 59 lira idi. Tabi renk olarak çok seçenek kalmamış. Hatta ben biraz koyu renk aldım sanırım ama kusurları daha iyi kapatıyor gibi geldi :) Bir de bu seri artık kaldırılmış. Onun yerine Perfect Refining çıkartmışlar.

Neyse ürünün özelliklerinden bahsedecek olursak, sürüldükten sonra pudraya dönüşüyor. Şahsen yağlı cilde sahip olan ben, bu özelliğini çok beğendim. Matlığı diğer fondötenlere kıyasla daha iyi. Bitirişi çok doğal. Ama kalıcığı biraz düşük bu kadar artısına göre. Mesela Clinique Even Better Fondöten'e kıyasla daha az bence. Bugün gözlüğümü fondöten içinde bırakmasından vardım bu kanıya :) Ama özetle güzel bir fondöten. Güneş koruması da içermesi başka bir güzel özelliği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...