3 Nisan 2013 Çarşamba

Clarins | Eye Revive Beauty Flash



 Genel olarak Clarins ürünlerini severek ve beğenerek kullanıyorum. Annem sayesinde tanıştım kendileriyle. Daha önce temizleyici-tonik-nemlendirici üçlüsünü de Clarins marka kullanmaktaydım fakat çok çabuk karakter değiştirebilen bir cildim olduğundan her ne kullanırsam kullanayım en başta iyi geliyor, daha sonra yine sivilce yine sivilce bir de kızarıklık tabi! Her neyse ürünün özelliklerinden bahsedecek olursak; bi kere hafif ve çabuk emiliyor. Göz çevremde kuruluk dışında pek sorun yaşamadığım için (ki o da temizleyicilerin bir yan etkisi olarak oluşmakta) bu ürün bana göre başarılı. Daha önce Clinique All About Eyes kullanmıştım ama tabi çoktan bittiği için ondan farklı bi yazıda bahsedebilirim. Ama karşılaştırma yaparsam bence Clarins daha güzel, her ne kadar All About Eyes Allure tarafından seçilmiş bir ürün olsa da. Tekrar tekrar söylüyor olsam da göz bakımında kullanılan bir ürünün tüpte bulunması başka bir avantajı. Hijyen önemli!

Clarins ürünlerinin bir güzel tarafı ise sitesinde uygulama önerileri ve videoları yer alıyor. Yani evinizde kendinize küçük bir spa yaratabilir, kendi güzellik ritüellerinizi uygulayabilirsiniz :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...