8 Ekim 2013 Salı

Max Factor | Clump Defy mascara- Black


Bu yeni almış olduğum rimeli çok sevdim. Söylediği gibi hiç topaklanma yapmıyor! Ama tabi bu her yeni açılan rimelin en başlarda vermiş olduğu o güzel his gibi de olabilir :) Kıvrık olan fırçası sayesinde uygulama oldukça rahat. Kenardaki kirpiklere ulaşmak daha kolay oluyor bana göre bu tip fırçalarda. Yapısına gelince ne yoğun ne çok sıvı. Ama ilerleyen zamanlarda,rimelim birazcık kurumaya yüz tutunca ne olur bilemem. Şu an için kıvamı tek kelimeyle mükemmel. Kirpikleri ağırlaştırmaması da başka bir güzel özelliği. Zaten bilen bilir Max Factor'ün rimeldeki başarısını :)

 Hemen aşağıda tek kat uygulanmış halini görmektesiniz. Ben genelde tek kat uyguluyorum, daha doğal bir görüntü oluşturuyor. Shiseido kapatıcının da yardımıyla tam bir şipşak yapılan "geç kaldım makyajı" :) Aydınlık ve doğal.


Bu rimeli Gratis'te sık sık yapılan indirimlerden birinden aldım. İndirimsiz hali 44 lira civarı olmalı. Fakat şiddetle uyarıyorum ki kapağının etrafındaki şeridi mavi olan yani waterproof Max Factor rimellerden uzak durun! Daha önce dikkat etmeyip öyle bir False Lash Effect maskarayı alıp gelerek hüsrana uğramıştım. Havuzda denizde rimelli olayım gibi tutkularınız yoksa hiç gerek yok derim. Çıkarması tam bir kabus ve formül olarak normalinden farklı yapıda bence. Ben kullanamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...