10 Ekim 2013 Perşembe

Sally Hansen | Complete Salon Manicure-Red Zin (610) & Insta-dri


    Bugün sırf bu ürünlerde indirim var diye gittiğim Gratis'ten karlı bir alışverişle çıktım! Biliyorsunuz ki Sally Hansen'ı her zaman indirimde yakalamak mümkün değil. Zaten oradaki görevlilerin bile indirimde olduklarından haberi yoktu :) İnternette yayınlanan broşürden görmüştüm ve kasada okuttuklarında gerçekten yarı fiyatınaydı. Her neyse bu marka ojelere tam anlamıyla aşık oldum diyebilirim. Kalın fırçası, kıvamı, kuruma hızı,dayanıklılığı gerçekten çok güzel. Red zin ise hoş bir bordo tonu. Alırken acaba çok kahverengi gibi durur mu diye tereddüt ettim fakat yukarıda 3 kat sürülmüş ve gün ışığında çekilen fotoğrafı gayet koyu kırmızı gibi duruyor. Ama onun dışında kahverengi-kırmızı arası bir renk olduğunu söyleyebilirim.Bu serinin en güzel özelliği bence ojeyi çıkartırken cinayet işlemiş gibi olmuyorsunuz! Bir kırmızı oje için muhteşem bir özellik bu:) Insta-dri oje kurutucu ve aynı zamanda koruyucu olan top coat'ı,bir de bu markada denemek için aldım. Daha önce kullandığım NYC Turbo Dry Top Coat'tan bahsetmekte de yarar var.

Pek bir farkları yok işlev bakımından fakat NYC'de ara ara baloncuk yapma gibi bir sorun vardı. Bunda onu yaşamadım. Zaten ikiside uhu gibi kokuyor. Sally Hansen oje kurutucu bugünki indirimiyle 14.75 tl iken NYC'nin 3 lira gibi bir fiyatı var. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
Şu sıralar oje kurutucu koruyucular benim için vazgeçilmez oldu. Çünkü koyu renk oje sürüldüğünde (özellikle de kırmızı) dolaplara, duvarlara, kağıtlara kısacası tırnağınızın sürttüğü her yere ojenin renginden bir parça geçiyor. Bu dertten muzdarip olanlar beni çok iyi anlamıştır şu an. İşte bu top coat o soruna da çare!!! Ojeyi koruması yetmediği gibi çevreyi de sizin ojenizden koruyor :) Sürüldükten çok kısa bir süre sonra dokunulabilir kuruluğa getiriyor ve de uzun süre ışıl ışıl durmasını sağlıyor. E bundan güzel bir şey olabilir mi bir oje için? Herkese keyifli günlerrrrr ve iyi alışverişlerrrrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...