8 Ekim 2013 Salı

Sally Hansen | Lacquer shine- 06 Spark

    Ne kadar uzun zamandır yazmıyorum! Halbuki o kadar çok şey var ki elimde. Neyse üşengeçliği bir kenara bıraktım, işte geldim burdayım :) İlk oje paylaşımımla karşınızdayım. Koyu metalik bir lacivert olan spark, özellikle beyaz tende çok güzel duruyor. Mavi ve tonlarını ojede pek sevmeyen ben bu rengi biraz sevdim nedense.

Ojenin 2. günü fotoğrafladığım anda. Uçlarında açılma yok. Ama tabi bunu biraz da üzerine uyguladığım top coat'a borçlu olabilirim. O da NYC Turbo Dry Top Coat. Kıvam, sürüm herşey çok güzelken sanırım çıkartırken çok dert olacağa benziyor. Tüm parmaklarım tırnaklarım mosmor olacak çıkartırken :( Şunu da belirteyim ojenin fırçası normal yani ince, Sally Hansen'ın Complete Salon Manicure serisi gibi geniş fırçalı değil. 

Bu ojeyi ve birkaç tane Sally Hansen markalı ürünü Ankara Bahçelievler' de bir dükkandan çok uygun fiyata aldım. Size de tavsiye ederim :) 5 lira gibi. Eminim bi çoğunuz Sally Hansen ojelerinin drug store veya eczanelerdeki gerçek fiyatını biliyorsunuzdur. Keyifli günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...