25 Mart 2013 Pazartesi

Clinique | Even Better fondöten (spf 15)


 2. kutusunu kullanmakta olduğum fondötendir. Kendisine çok ölüp bitmiyorum ama risk almayı da pek sevmiyorum başka ürün deneyerek. Ürünün kapatıcılığı iyi.Yoğun bir rengi var. Şu meşhur Even Better Clinical'ın fondöteni. Serumunu beğenerek kullandım ama fondöteni bana aynı şeyleri düşündürmedi. Üzerinde yazdığı gibi leke düzeltme özelliğini ben bu üründe göremedim. Güneş koruması içermesi güzel bir özelliği fakat belirtmek isterim ki bu tip ürünler sürüp çektirdiğiniz flaşlı fotoğraflarınızda yüzünüze nur inmiş gibi parlayabilirsiniz. Aman dikkat diyorum bu sebeple. Özellikle gece makyajında kullanacağınız bir fondöten spf içermemeli. Ama her ne kadar kendim dört dörtlük uygulayamasamda sabahleyin güneş koruyuculu ürünler kullanmamız da şart :)

Benim kullandığım renk Ivory 03.  İlk sürüldüğünde biraz açık duruyor ama renk oturdukça daha da güzelleşiyor. Clinique ürünlerini artık bir çok yerde bulabilirsiniz. Aklıma ilk gelenler Sevil, Tekin Acar, Sephora, YKM, Boyner...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...