25 Mart 2013 Pazartesi

Shiseido | Natural Finish Cream Concealer



     İlk yazıma ennnn sevdiğim kapatıcımla başlamak istedim. Hayli yoğun kusurlu bi cildim olduğundan kapatıcılar fondötenler benim kurtarıcım. Öyle ki kapatıcıyı kullanmadığım gün çevreden "sen hasta mısın canım, hayırdır neyin var?" gibi yorumlar aldığım çok olmuştur. Sağolsun gözümün kenarında bir damar var,her daim gözüme yumruk yemişim izlenimi yaratıyor. Ama bu kapatıcı gerçekten mükemmel! Düşünün o yeşil damarı bile kapatabiliyor. Üstelik çok az miktarı bile işe yarıyor. Çizgilenme mi? Yok öyle birşey. Şimdiye kadar birçok farklı markadan kapatıcı kullanmış biri olarak Shisedo'nun bu kapatıcısını tek geçerim her özelliğiyle. Çok hafif bir dokusu var, silmeyi unutabiliyor insan çoğu zaman. Hoş, silmeyi unutsanız dahi sivilce filan çıkarmıyor :) Stick kapatıcılardan bile daha etkili bana göre. Zaten Shiseido'nun ten ürünleri genel anlamda başarılı.Hergün kullanmama rağmen 1 sene önce aldığım 10 ml ürün hala bitmiş değil. İyi bir başka özelliği ise tüpte oluşu. Kavanoz ya da stick şeklinde olan kapatıcılar çevreden toz ve çöp toplamaktan başka bi işlev görmüyor. Bir de göz bölgesinde kullandığımız bir ürün olduğundan ürünün hijyeni ekstra önemli bana göre. Benim kullandığım renk light medium naturel clair 2 diye geçiyor.



Özetle, bu alanda bence skalanın başında yer alan en başarılı ürün :) Keyifle kullanmak dileğiyle...

NOT: şimdiye kadar tavsiye ettiğim arkadaşlarımdan kullanıp da memnun kalmayan hiç olmadı :) bilginize
yorum
 (soldaki damarları etkili bir şekilde kapatışını sağda görebilirsiniz:))

Shiseido ürünlerini Sephora, Sevil ,Tekin Acar gibi büyük parfümerilerin yanında YKM ve Boyner mağazalarında da bulmanız mümkün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...