8 Ekim 2013 Salı

Front Cover | True Colour


Karşınızda doğum günü hediyem! Kozmetiğe olan düşkünlüğümü bilen arkadaşlarım bana böyle bir makyaj paleti almış. Oldukça kullanışlı renkler içeriyor. "Choc chip" isimli mürdüm rengini çok ama çok sevdim. En soldaki toz far bahsettiğim ama net çıkmamış ne yazık ki. Üst sıradaki yoğun pigmentli farlarda çok güzel. Fırçalarını henüz kullanmadım fakat onlar da güzel ve kullanışlı duruyor. İçinden çıkan oje,rimel ve kalemi saymadım bile :)


E biraz lip glosslarımı tırtıklamış bulundum yanlışlıkla :) Üzerindeki şeffaf jelatini atmadım ki bu duruma tekrar maruz kalmasınlar.


Yardımda bulunan fırçalarım ve incecik bir çizgi çekmekte kullandığım kalemimi de görmektesiniz. Ortadaki H&M fırçanın çok kullanışlı olduğunu belirtmek isterim :) Mürdüm rengi ve toz pembe tonlarındaki farlarla yaptığım makyaj da gördüğünüz gibi. Baz olarak Mac painterly kullandım. Göz içine beyaz kalem uyguladım. Kaş altı ve göz pınarını aydınlatmayı unutmuyoruz tabiki! :)

Unutmadan, bu ürünü Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...